TOP Trustpilot

Retourneren en uitwisselingen

U bent van harte welkom om een ​​bestelling geheel of gedeeltelijk te retourneren (bijvoorbeeld de resterende bollen), maar we vragen u om alleen perfecte items te retourneren, geen restitutie voor naalden en accessoires in beschadigde verpakking of onvolledige bollen zonder etiket.

Als een uitwisseling gewenst is, zijn er de volgende mogelijkheden:

1. Vertel ons uw vervangingsverzoek per e-mail of plaats een opmerking in de retourzending. Uw vervangende bestelling wordt verzonden zodra we uw retouren hebben ontvangen en verwerkt. Het openstaande bedrag van de oorspronkelijke bestelling wordt van het nieuwe factuurbedrag afgetrokken, in geval van extra betaling / credit neemt onze boekhoudafdeling contact met u op. Houd er rekening mee dat in deze variant de wachttijd tot de nieuwe zending overeenkomstig wordt vertraagd. Als u de nieuwe bestelling sneller nodig hebt, raden we de tweede optie aan.

2. Voer gewoon uw vervangingsverzoek in als nieuwe bestelling in onze winkel. Op deze manier voorkomt u dat u in de tussentijd het gewenste item moet verkopen en de verzending vindt zoals gewoonlijk binnen 24 uur plaats. Zodra we uw retour hebben ontvangen, betalen we het openstaande bedrag terug, zoals beschreven onder het item Terugbetaling.


Terugbetaling

Nadat wij uw retour hebben ontvangen, maken wij binnen 14 dagen de orderwaarde exclusief verzendkosten over (indien geen vervanging gewenst is) terug naar uw gebruikte betaalmiddelen. Op verzoek verstrekken we ook een couponcode per e-mail, die u kunt aftrekken bij uw volgende bestelling onder "Controleren en kopen"/Bitte Variante vom Shop.


Terugkeeradres

Gelieve stuur uw retour met voldoende frankering naar:

FILATI eCommerce GmbH
Return Center
Dreisesselstr. 43
94110 Wegscheid
Duitsland
or FILATI eCommerce GmbH
Return Center
Walchshoferweg 26
4121 Altenfelden
Ostenrijk